Arbetsdag Arbrå IP
Lör 3 maj, 10:00-16:00
Arbrå IP
Samling: 10:00Upplägg Arbetsdag Arbrå Idrottsplats
Lördagen den 3 maj är det dags för årets arbetsdag på Arbrå IP. Start kl 10.00.
Följande upplägg och ansvarsfördelning gäller:
Ledare för alla lag
Informera era spelare / föräldragrupper om att det är gemensam arbetsdag och att det är viktigt att så många som möjligt är där och hjälper till. Anmälan om deltagande sker inom respektive lag senast tisdag 29 april och därefter meddelas antal personer som beräknas komma i Supertextgruppen ”Ledare och styrelse”. Vid ca kl 12 bjuder klubben på hamburgare och dryck.
Uppgifter
Utomhus
- Sopa torra utanför omklädningsrummen.
- Kratta yttreområden (planen behöver inte krattas i år!)
- Plocka skräp, trasiga grejer etc
- Övriga uppgifter enligt anvisning från Stutt, Micke och Thomas
Extra projekt detta år:
- Måla delar av klubbstugan (ta med lämpliga kläder)
- Lacka lekplastsutrustningen (ta med lämpliga kläder)
Klubbstugan
- Städa köket
- Städa stora rummet: torka av bord och stolar, städa golv
- Städa toaletten
- Städa kiosken
- Uteplatsen: ställa i ordning bord och bänkar, sopa utrymmet under tak
Sekretariat / omklädningsrummen
- Sopa och våttorka omklädningsrummen
- Gå igenom sitt lags skåp – slänga gammalt material, torka ur skåpen (en ledare för varje lag ansvarar för sitt skåp) – behöver inte ske på arbetsdagen
- Städa tvättstugan
- Rensa bort gammalt material i sekretariatet
- Våttorka golven
- Städa toaletterna
- Rensa och sortera i materialförråden på gaveln
Kansliet
- Torka ytor, sop
Lördagen den 3 maj är det dags för årets arbetsdag på Arbrå IP. Start kl 10.00.
Följande upplägg och ansvarsfördelning gäller:
Ledare för alla lag
Informera era spelare / föräldragrupper om att det är gemensam arbetsdag och att det är viktigt att så många som möjligt är där och hjälper till. Anmälan om deltagande sker inom respektive lag senast tisdag 29 april och därefter meddelas antal personer som beräknas komma i Supertextgruppen ”Ledare och styrelse”. Vid ca kl 12 bjuder klubben på hamburgare och dryck.
Uppgifter
Utomhus
- Sopa torra utanför omklädningsrummen.
- Kratta yttreområden (planen behöver inte krattas i år!)
- Plocka skräp, trasiga grejer etc
- Övriga uppgifter enligt anvisning från Stutt, Micke och Thomas
Extra projekt detta år:
- Måla delar av klubbstugan (ta med lämpliga kläder)
- Lacka lekplastsutrustningen (ta med lämpliga kläder)
Klubbstugan
- Städa köket
- Städa stora rummet: torka av bord och stolar, städa golv
- Städa toaletten
- Städa kiosken
- Uteplatsen: ställa i ordning bord och bänkar, sopa utrymmet under tak
Sekretariat / omklädningsrummen
- Sopa och våttorka omklädningsrummen
- Gå igenom sitt lags skåp – slänga gammalt material, torka ur skåpen (en ledare för varje lag ansvarar för sitt skåp) – behöver inte ske på arbetsdagen
- Städa tvättstugan
- Rensa bort gammalt material i sekretariatet
- Våttorka golven
- Städa toaletterna
- Rensa och sortera i materialförråden på gaveln
Kansliet
- Torka ytor, sop